.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز چهارشنبه (10 مردادماه 97) پارلمان اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان تقاضای سوال از رییس جمهوری داشتند و این موضوع به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد و این کمیسیون با حضور نمایندگان رییس جمهور موضوع را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید:

اعلام وصول سؤال اقتصادی نمایندگان از رئیس‌جمهور

وی افزود: بعد از بررسی های انجام شده، 80 نفر از سوال کنندگان بر سوال خود باقی ماندند، بنابراین بیش از یک چهارم نمایندگان همچنان در سوال پابرجا هستند از این رو طبق قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس بعد از یک هفته که این موضوع در کمیسیون اقتصادی بررسی شد، باید سوال اعلام وصول شود.

*رئیس جمهور ظرف یک ماه در مجلس حضور یافته و به سوالات پاسخ می دهد

وی ادامه داد: مستند بر اصل 88 قانون اساسی و ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس و بنابر گزارش شماره د 429771114 مورخ دوم مرداد 97 کمیسیون اقتصادی مجلس سوال تعدادی از نمایندگان از رییس جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: شادی با ورزش , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه , امن ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رضوانی
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398

آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟

 

آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟

 

رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذیرتر و شاداب‌تر برای همه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن روحانی در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده معلم خوب، پزشک حاذق، استاد دانشگاه، مدیر عالی‌مقام و مهندس خوب باشید.

وی در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌شود، اظهارکرد:‌ نباید اجازه دهیم که محیط کلاس دوقطبی شود و باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذیرتر و شاداب‌تر برای همه شود.

لینک عکس



:: موضوعات مرتبط: شادی با تفریح , ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رضوانی
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398

با تفریح و ورزش می توان انقلابی در مدرسه ایجاد کرد و همچنین در روحیه فرزندان تاثیر گذارد

G1

G2

1

2

3

4

5

6

 

   به ادامه مطلب بروید

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: شادی با ورزش , ,
:: برچسب‌ها: #امن , #شاد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رضوانی
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی